Tělovýchovná jednota

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY

  1. ZÁKLADNÍ ÚDAJE ZADÁVACÍ DOKUMENTACE

TJ Spartak Rokytnice nad Jizerou, z. s. jako Zadavatel si Vás dovoluje vyzvat k podání nabídky na architektonickou studii.

Název výběrového řízení:                      Architektonická studie – rekonstrukce sportovní haly TJ Spartak Rokytnice nad Jizerou

  1. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE

Název:

TJ Spartak Rokytnice nad Jizerou, z. s.

Sídlo:

Horní Rokytnice 461, 512 44 Rokytnice nad Jizerou

IČ, DIČ:

00527611, CZ00527611

Telefon:

+420 732 233 117

Identifikátor datové schránky:

c7stkx5

Kontaktní osoba:

Jindřiška Patočková

E-mail/tel.:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  1. PŘEDMĚT VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

Předmětem zakázky je zpracování architektonické studie rekonstrukce sportovní haly TJ Spartak v Rokytnici nad Jizerou, čp. 461 Horní Rokytnice, včetně pasportu stavby a geodetického zaměření. Podkladem pro zpracování architektonické studie je dokument s názvem „Zadání od oddílů a členů TJ pro rekonstrukci sportovní haly“ (tento dokument tvoří přílohu č. 1 Zadávací dokumentace). Dalším z podkladů je část dochované původní projektové dokumentace (příloha č. 2 Zadávací dokumentace).

Sportovní halu tvoří jeden objekt, který byl vystavěn postupně ve 3 etapách v 80. letech 20. stol. Součástí haly je:

  • malá gymnastická tělocvična o rozměrech 12x18m,
  • velká multifunkční hala o rozměrech 18x36m,
  • administrativní část, kde je umístěna ubytovna, technické zázemí, recepce a skladové prostory,
  • k hale přísluší venkovní plochy parkoviště, 3 antukové tenisové kurty, 1 antukový volejbalový kurt a pumptrack.

TJ Spartak Rokytnice nad Jizerou z. s. má 700 členů, kteří jsou rozděleni do 12 sportovních oddílů. Sportovní hala je využita především pro organizované tréninky dětí a dospělých (září-červen), pro rekreační sport členů TJ a dále je nabízena k pronájmu široké veřejnosti. O letních prázdninách je hojně využívána sportovními kluby pro soustředění.

  • Základními myšlenkami zadání jsou tyto body:
  • Prověření možnosti umístění čtyřdráhy na kuželky s odpovídajícím zázemím do prostor sportovní haly, nebo přistavění ke sportovní hale.
  • Sportovní plochy a provozy mají sloužit především sportovním oddílům a členům TJ.
  • Volné kapacity budou nabízeny k pronájmu široké veřejnosti.
  • Co nejefektivnější provoz, obsluha a údržba všech součástí haly s co nejmenším počtem pracovníků.
  • Modernizace a rozšíření turistické ubytovny.
  • Propojení vnitřních prostor haly s venkovními prostory.
  • Snížení energetické náročnosti budovy.
  • Vhodné dopravní řešení obsluhy sportovní haly.

Dokument s názvem Zadání od oddílů a členů TJ pro rekonstrukci sportovní haly“ obsahuje požadavky členů TJ a sportovních oddílů na prostory a jejich využití.

K objektu je k dispozici pouze částečná původní stavební dokumentace. Součástí zakázky bude i zaměření stávajícího stavu objektu (pasport) a geodetické zaměření okolních pozemků.

  • Řešené území

Parcely řešeného území (parcely okolo sportovní haly TJ Spartak): st. 1013, 2398/1, 2398/5, 2398/9, 2398/10, 2398/11, 2398/13, 2398/16, 2398/17, vše v k. ú. Horní Rokytnice nad Jizerou.

  • Řešitelský tým

Zadavatel požaduje u osob v řešitelském týmu prokázání osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám nebo činnostem, které jsou předmětem plnění. Uchazeč předloží seznam osob, ze kterého musí jednoznačně vyplývat, že bude mít pro plnění zakázky k dispozici realizační tým složený z níže uvedených osob splňující uvedené požadavky. Realizační tým může tvořit i jedna osoba, pokud bude splňovat veškeré níže uvedené požadavky. Seznam bude obsahovat u každé osoby jméno a příjmení, obor autorizace, číslo dokladu o autorizaci a poměr k účastníku zadávacího řízení (např. zaměstnanec apod.) a dále bude předloženo osvědčení o autorizaci.

  1. Architekt projektu:

Osvědčení o autorizaci, příp. osvědčení o registraci podle autorizačního zákona pro obor architektura (autorizovaný architekt).

  1. Autorizovaný inženýr (obor pozemní stavby nebo autorizovaný architekt):

Osvědčení o autorizaci, příp. osvědčení o registraci podle autorizačního zákona pro obor pozemní stavby (autorizovaný inženýr, technik, nebo stavitel) nebo architektura (autorizovaný architekt).

  • Požadavky na zpracování předmětu zakázky.
    • 1. Pasport stavby dle přílohy č. 11 Vyhlášky č. 131/2024 Sb. (Vyhláška o dokumentaci staveb), mj.
  • Situační výkres s napojením na sítě technické infrastruktury.
  • Půdorysy všech podlaží.
  • Min. 3 řezy zachycující všechny výškové úrovně objektu.
  • Pohledy ze všech světových stran.
  • Soupis místností s uvedením názvu a výměr.
  • Popis a tloušťky skladeb všech přístupných stavebních konstrukcí.
  • Geodetické zaměření celého řešeného území, včetně viditelných nebo přístupných inženýrských sítí (dešťová kanalizace apod.).
    • 2. Architektonická studie - textová část.
  • Technická zpráva.
  • Textová část bude obsahovat mj. popis urbanistického, architektonického, provozního, konstrukčního, materiálového a barevného řešení, popis koncepce TZB - technického a technologického vybavení, soupis souvisejících a podmiňujících investic, etapizaci výstavby, členění na stavební objekty a technologické celky, seznam potřebných průzkumů a rozborů, odhad a zhodnocení parametrů připojení na sítě veřejné dopravní a technické infrastruktury.
  • Tabulkový přehled povrchů a konstrukcí s uvedením výměr a materiálů, předpokládaný seznam skladeb konstrukcí, záborů, apod. Tabulky – bilance ploch a objemů, zábor pozemků a zastavěnosti, seznam místností, hrubý odhad bilancí TZB, hrubý odhad investičních nákladů po stavebních objektech, celcích a etapách.
  • Harmonogram projekčních prací – čas a rozsah.
  • Harmonogram výstavby se zohledněním projekční přípravy a etapizace.
    • 3. Architektonická studie – výkresová část.
  • Situační výkresy širších vztahů, zákres do KN a soulad s ÚP M 1:1000, 1:500.
  • Koordinační situace inž. sítí M 1:250.
  • Situace dopravního řešení M 1:250.
  • Hlavní architektonický situační výkres vč. zeleně M 1:250.
  • Půdorysy všech podlaží M 1:200.
  • Pohledy ze všech světových stran M 1:200.
  • Příčné a podélné řezy každou výškovou úrovní M 1:200.
  • Výkresy vybraných architektonických detailů v libovol. měřítku a zobrazení (M 1:10-20).
  • Minimálně 5 perspektivních pohledů/vizualizací z exteriéru a 5 z interiéru.

Všechny výstupy budou odevzdány v tištěné podobě ve 3 vyhotoveních a dále v elektronické podobě – textové a tabulkové dokumenty ve formátu DOC(X), XLS(X) a PDF, výkresy ve formátu DWG a PDF.

Návrh by měl respektovat omezené ekonomické možnosti zadavatele, nejen ve výši investičních nákladů za 1 m3 obestavěného prostoru budovy dle Cenových ukazatelů ve stavebnictví pro příslušný rok, ale i předpoklad pro budoucí úsporný provoz logickým a efektivním dispozičním řešením, vhodným zvolením stavebních materiálů a přiměřenou komplikovaností architektonických detailů.

  • Vlastnická a autorská práva

Vlastnická a autorská práva ke všem částem zakázky přecházejí na objednatele v okamžiku odevzdání. Objednatel má právo zhotovovat kopie nebo další tisky předmětu díla za účelem zpracování dalších stupňů projektové dokumentace.

V případě, že autor studie nebude zpracovatelem dalších stupňů PD, bude s ním uzavřena smlouva o provádění autorského dohledu nad zpracováním projektu. Toto ujednání neopravňuje objednatele používat části dokumentace (ani v digitální ani v papírové formě) pro účely jiných staveb.

  1. MÍSTO A DOBA PLNĚNÍ

Předmět plnění zakázky se nachází na adrese Horní Rokytnice 461, 512 44 Rokytnice nad Jizerou (odkaz na mapy: https://mapy.cz/s/nuzojekema).

Realizace předmětu zakázky musí být odevzdána do 180 dnů od podpisu smlouvy o dílo.

Výběr zpracovatele je očekáván do 30. 11. 2024. Podpis smlouvy je očekáván v období 1.-14. 12. 2024.

Termín a doba realizace není předmětem hodnocení nabídky.

  1. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ

Zadavatel neorganizuje společnou prohlídku místa plnění. Tu je možno dohodnout individuálně po předchozí dohodě s kontaktní osobou uvedenou v bodě 2.

  1. POŽADAVKY A PODMÍNKY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY

Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení - v písemné formě, v českém jazyce, v nerozebíratelné formě. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Všechny listy nabídky, včetně příloh, budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou.

Podpisy – uchazeč podepíše předepsané součásti nabídky tak, jak je předepsáno ve výpisu z Obchodního rejstříku oprávněnými osobami či osobami oprávněnými jednat jménem společnosti na základě plné moci. Originál nebo úředně ověřenou plnou moc v takovém případě uchazeč doloží jako součást technických kvalifikačních předpokladů.

Uchazeč závazně použije pořadí dokumentů specifikované v následujícím bodu zadávací dokumentace.

  • Nabídka musí obsahovat:
    1. Identifikační údaje uchazeče a obsah nabídky.

Nabídka bude opatřena obsahem s identifikačními údaji uchazeče a s uvedením počtu listů u jednotlivých oddílů, k čemuž uchazeč využije vzor, který je součástí zadávací dokumentace (3_IU_a_obsah_nabidky_vzor.docx).

  1. Krycí list nabídky.

Pro sestavení krycího listu nabídky uchazeč závazně použije vzor, který je součástí zadávací dokumentace (4_Kryci_list_vzor.docx). Na krycím listu budou uvedeny následující údaje: základní identifikační údaje uchazeče, nejvýše přípustná nabídková cena a podpis osoby oprávněné za uchazeče jednat.

  1. Doklady, jimiž uchazeč doloží splnění základních kvalifikačních předpokladů.

Zadavatel požaduje prokázání splnění základní způsobilosti tím, že uchazeč předloží řádně podepsané čestné prohlášení (podepsané osobou oprávněnou za uchazeče jednat). Pro sestavení čestného prohlášení uchazeč závazně použije vzor, který je součástí zadávací dokumentace (5_ CP_Základni_zpusobilost_vzor.docx).

  1. Doklady, jimiž uchazeč doloží splnění technických kvalifikačních předpokladů.

d1. Zadavatel požaduje prokázání technických kvalifikačních předpokladů tím, že uchazeč

předloží vyplněný seznam osob realizačního týmu, k čemuž uchazeč využije vzor, který je součástí zadávací dokumentace (6_Technicka_kvalifikace_resitelsky_tym_vzor.docx) a dále uchazeč předloží u všech osob uvedených v seznamu realizačního týmu osvědčení o autorizaci, příp. osvědčení o registraci dle požadavků uvedených v bodě 3.3. Tyto doklady uchazeč předloží v prosté kopii.

d2. Zadavatel požaduje prokázání technických kvalifikačních předpokladů

předložením portfolia práce uchazeče, a to předložením 3 urbanistických nebo architektonických projektů nebo realizací dle vlastního výběru, každý o max. rozsahu 4x DIN A3 – krátký popis, projekční fáze, rok dokončení a obrazová část.

Nabídky, které nebudou splňovat výše uvedené požadavky, mohou být z dalšího hodnocení vyřazeny.

  1. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
    • Je poskytována v elektronické podobě a obsahuje:
    • 0. Zadání výběrového řízení. (0_Zadani_vyberoveho_rizeni.pdf)
    • 1. Zadání od oddílů a členů TJ pro rekonstrukci sportovní haly (1_Zadani_od_oddilu_a_clenu_TJ_pro_rekonstrukci_sportovni_haly.pdf).
    • 2. Sken částečné původní projektové dokumentace. (2_Stavebni_dokumentace.zip)
    • 3. Identifikační údaje účastníka zadávacího řízení a obsah nabídky – vzor (3_IU_a_obsah_nabidky_vzor.docx).
    • 4. Krycí list nabídky – vzor (4_Kryci_list_vzor.docx).
    • 5. Prohlášení o splnění základní způsobilosti – vzor (5_ CP_Zakladni_zpusobilost_vzor.docx).
    • 6. Prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů – vzor (6_Technicka_kvalifikace_resitelsky_tym_vzor.docx).
    • 7. Obchodní podmínky – Smlouva o dílo – vzor (7_Smlouva_o_dilo_vzor.docx).

Výzva je umístěna na stránkách TJ Spartak Rokytnice nad Jizerou, www.spartak-rokytnice.cz. Účastníci zadávacího řízení (dále jen účastníci), kteří nejsou osloveni zadavatelem přímo touto výzvou, mohou požádat o zaslání zadávací dokumentace, a to zasláním požadavku na e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Zadávací dokumentace je poskytována bezplatně.

  1. PODMÍNKY PRO ZPRACOVÁNÍ CENOVÉ NABÍDKY

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za celé plnění zakázky. Nabídkovou cenu uchazeč vyplní do krycího listu (4_Kryci-list_vzor.docx), který je součástí zadávací dokumentace.

Nabídková cena je předmětem hodnocení. Nabídková cena bude stanovena pro celý rozsah předmětu plnění zakázky (tj. vč. pasportu stavby, geodetického zaměření atd.) při dodržení doby plnění podle zadávacích podmínek, technických specifikací a zahrnuje veškeré předpokládané práce, služby a výdaje potřebné pro realizaci zakázky dle zadávací dokumentace, a to včetně nákladů na technickoadministrativní organizační úkony, náklady na dopravu a další náklady s požadovanou činností související.

Nabídková cena by neměla přesáhnout 700 tis. Kč bez DPH.

  1. ZPŮSOB A MÍSTO PODÁNÍ NABÍDEK

Nabídky lze podávat na adresu uvedenou v bodě 2, osobně nebo poštou na adresu zadavatele uvedenou v bodě 2, a to v uzavřených neprůhledných obálkách. Obálky budou označeny heslem:

„Neotevírat – Architektonická studie – rekonstrukce sportovní haly TJ Spartak Rokytnice nad Jizerou“

Osobní doručení nabídky je možné přímo ve sportovní hale na adrese zadavatele v Rokytnici nad Jizerou a to na recepci v otevíracích hodinách.

  1. LHŮTA PRO PODÁNÍ NABÍDEK

Lhůta pro podání nabídek končí v úterý 26. 11. 2024 v 15.00 h. Veškeré nabídky doručené po tomto termínu budou z dalšího hodnocení vyřazeny.      

  1. HODNOTÍCÍ KRITÉRIA A ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK

Výběr vítězného uchazeče bude jednokolový a hodnotící komise provede vyhodnocení nabídek dle následujících dílčích hodnotících kritérií a stanoví pořadí nabídek:

nabídková cena             60%

portfolio prací              40%

Při hodnocení předložených prací dle požadavku této zadávací dokumentace bude hodnocena celková úroveň prací a vztah jejich řešení k zadávané studii. Pro hodnocení nabídek jmenuje zadavatel hodnotící komisi.

Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci daného kritéria.

Pro dílčí hodnotící kritérium „nabídková cena“ získá nejnižší nabídková cena 100 bodů a každá další hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky (s nejnižší nabídkovou cenou) k hodnocené nabídce.

Pro dílčí hodnotící kritérium „portfolio prací“ bude pro hodnocení zvolen následující postup: Každý z členů komise bude hodnotit jednotlivé nabídky a pro hodnocení použije bodovou stupnici 0 – 10 (0 nejnižší známka – 10 nejlepší známka). Poté se body členů komise pro jednotlivá dílčí kritéria sečtou a bude sestavena tabulka. Nabídce s nejvíce body za dané dílčí kritérium bude přiřazeno 100 bodů a každá další hodnocená nabídka dostane bodovou hodnotou, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty hodnocené nabídky k nejvhodnější nabídce (nabídce s nejvyšším počtem bodů).

Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle jednotlivých kritérií, resp. dílčích kritérií, se vynásobí příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek se stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější je stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.

  1. PODMÍNKY PRO PLNĚNÍ ZAKÁZKY

Nedostatečná informovanost, mylné chápání této výzvy, chybně navržená nabídková cena apod. neopravňuje účastníka požadovat dodatečnou úhradu nákladů nebo zvýšení ceny.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo zrušit výběrové řízení i bez udání důvodu a vyhrazuje si právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy. Zadavatel má právo měnit rozsah díla.

Nabídku podává účastník bezplatně a bere na vědomí informaci, že se nejedná o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Zadavatel si vyhrazuje možnost zrušit zadávací řízení či případně neuzavřít smlouvu s žádným z účastníků.

  1. POSKYTOVÁNÍ DODATEČNÝCH INFORMACÍ

Účastník je oprávněn požadovat po zadavateli dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o dodatečné informace může být podána písemně na adresu uvedenou v bodě 2 či elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou též v bodě 2.

Rokytnice nad Jizerou, 24. 11. 2024

Jindřiška Patočková

tel.: +420 732 233 117

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

sportovni-hala-01-ORIG

Kancelář TJ Spartak - sportovní hala
Horní Rokytnice 461
512 44 Rokytnice nad Jizerou

IČ: 00527611
Datová schránka: c7stkx5

Číslo účtu: 40404050/0300

info@spartak-rokytnice.cz
tel: (+420) 732 233 117

facebook1    instagram

Provozní doba kanceláře

PO        8:00 - 11:30   12:00 -15:30
ČT        8:00 - 11:30   12:00 -16:00
Po předchozí domluvě možno i v jiné dny a časy.